27 decembrie 2011

Trage un pic de coloana.



Cand esti asa, nu mai esti.Cum a spus un mare domn: "Hai pa pa pa".Acidul Hialuronic dauneaza grav reputatiei dumneavoastra.

Fara sens,fara legaturi,fara "stai un pic sa-mi leg sireturile(de gatul tau)".E timpul sa dezvelim un alt trecut consumat intr-un parc,baut la pahar de plastic (pe furis),turnat in sticle de Cola Zero,pupat 10 minute cand ieseam de la sala,cu prima geanta cumparata(tranzitia de la tomboy la domnisoara),jeansi stramti si cizme maro.

Il iubesc pe baiatul asta asa cum iubesti o amintire din copilarie.

Si pentru tine: No hate,only love.(Imi este indiferent cat de mare este plasa si cat de multe cad in ea).Povestea noastra de iubire-fictiune(imi place atat de mult sa tai cuvinte,este minunat acest efect;am sa am grija sa nu abuzez de bunatatea blogspotului,sa nu dauneze cuvintelor ce vor sa spuna doua-trei povesti) a inceput online,cu doua-trei mitraliere.S-a terminat calm,pentru ca trebuia sa se termine candva.

Am fost covor,ti-ai sters picioarele(congrats congrats-dar Eu te-am lasat sa faci asta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu