16 decembrie 2011

17 decembrie
















Ti-am spus Sophie ca vei muri inainte de a te naste?Stiu ca pentru 20 de minute am murit si eu si uite ce frumos se imbina fericirea cu...si cat de frumos e cand nu te lasa stomacul nici macar sa bei apa.Si mai ai articole de scris,un eseu,un dictionar de luat de la posta si un viitor de planuit.Pentru ca ai fost prinsa in plasa si le-ai prins pe altele in plasa altcuiva si bai ce rau imi pare de altele dar numai de una nu.
  Am purtat o discutie imaginara cu o profesoara de-a mea pe tema licentei si cred ca totul a mers foarte bine si discutia reala va fi si mai...
       Asa se intampla,eu iti stiu povestea,ce ma enerveaza la tine este ca nu vorbesti,ca nu imi spui ce ar fi de spus.

Fara pauze,fara virgule,ai precizat foarte bine ca suntem buni numai acolo si cuvantul asta iubire...Si cred ca de asta nu mai mananc eu paine prajita in ulei de la 14 ani.Stiam eu ce stiam.Rad,rad ca stiu ca se va citi acest blog si se vor intreba unii cum dracu mancam eu paine prajita in ulei?Gogosi dragii mei,gogosi.

Este 17 decembrie si vreau sa stiu ce faceam acum 3 ani in aceasta seara minunata de..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu