30 decembrie 2010

ooh la

Am vrut sa scriu ceva...M-am gandit ca nu am caractere romanesti,ca e 30 decembrie,23.30.Am umplut trei pagini(virtuale) in mintea mea,mi-am despicat creierul si trupul de fiecare data cand scriam un cuvant.M-am uitat la poze,mi-a scazut considerabil acel self-esteem de care aminteam in a doua pagina, undeva la inceput.Am amanat toate chestiile faine care se pot face la o cafea, pentru maine dimineata(aloooo sa fie dimineata nu 11.30 clar?) gen :cititul unei reviste,cititul unui ziar online,creionarea unui viitor apropiat tie si nu lor etc.
    Candva asteptam iarna...Acum simt ca sunt amortita si ca genunchii mei vor imbatrani,oasele imi vor trosni,vertebrele se vor tasa.O prabusire a oaselor,voi atarna si eu in formol la UMF in piscina.
    Am scris mai mult decat trebuia,regurgitatul interiorului va fi facut la anu'!

3 comentarii:

  1. Nu-ti trebuie decat putina miscare, iar inainte de asta un mic salt/curaj - il poti numi tu. Cum vrei.
    E minunat afara, in preajma oamenilor.
    Cerinte obligatorii: sa nu vorbesti, singura, nu foarte aglomerat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh acum am citit comentariul!Intr-adevar imi trebuia putina miscare,multime si noi provocari!

    RăspundețiȘtergere