3 decembrie 2010

efectul de sera


Sarisem peste trei ani...Cele 36 de luni erau turnate in forma unei piese de sah-un cal mai exact- care atacat de viitor(as spune rege,regina dar mi-e totuna) ar fi anchilozat pe patratelul negru.Viitorul-prezent l-ar fi lovit pe cal la mijlocul trupului eliberand patratul obez,corpul calului fiind acum si pe alb si pe negru.


M-am uitat din nou la Prozac Nation.Viitoruri cu gust de cafea,cu miros de carti si "cancer sticks",portocale,"mince".Abia astept o iarna.O iarna a mea,de la etajul meu,camera mea umpluta cu antichitati,carti si reviste.Si nu numai.Un melanj de obiecte si stari. Interiorul canilor de cafea imi vor aminti de tine.Asa cum te-am cunoscut eu si te-am iubit intr-o viata de adolescenta cu pretentii de om matur.Mi-a trecut masochismul si toamna.Mi-au trecut cuvintele urate si religia.


Umplu timpul pentru a nu exista momente de 'reflechir'.Exista posibilitati,texte,cifre,oameni.Totul este prezent in constientul meu si circula mai repede cu ajutorul cafelei ingurgitate regulat.Strangerea amintirilor,disparitia amintirilor.


Mi-a fost dor de mine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu